Aanvraag annuleren
In onderstaand artikel leest u hoe u uw aanvraag kunt annuleren of verwijderen
Wilt u een geheel nieuwe aanvraag eHerkenning annuleren?
Als u de betaling nog niet heeft voltooid kunt u via onderstaande stappen de aanvraag voor een nieuwe eHerkenning annuleren.
Stap 1: Inloggen via deze link.
Stap 2: U bereikt uw aanvraag en kunt via prullenbakicoon (zie afbeelding) de aanvraag annuleren.
Wilt u een aanvraag voor een extra organisatie of machtiging annuleren als bestaande klant?
Stap 1 : Log in via deze link met uw gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord
Stap 2 : Ga naar ''Mijn Account'' & ''Mijn aanvragen''
Stap 3 : In het overzicht vindt u al uw openstaande aanvragen, heeft de aanvraag de status ''Nieuw'' is het nog mogelijk om de aanvraag zelfstandig te annuleren, klik op het prullenbak icoon, achter de desbetreffende aanvraag.
Is uw aanvraag reeds betaald maar nog niet volledig afgerond kunt u contact opnemen voor de eventuele mogelijkheden tot annuleren.