Aanvraag annuleren
In onderstaand artikel leest u hoe u uw aanvraag kunt annuleren of verwijderen
Wilt u een geheel nieuwe aanvraag eHerkenning annuleren?
Als u de betaling nog niet heeft voltooid kunt u via onderstaande stappen de aanvraag voor een nieuwe eHerkenning annuleren.
Stap 1: Inloggen via deze link.
Stap 2: U bereikt uw aanvraag en kunt via prullenbakicoon (zie afbeelding) de aanvraag annuleren.
Wilt u een aanvraag voor een extra organisatie of machtiging annuleren als bestaande klant?
Stap 1 : Log in via deze link met uw gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord
Stap 2 : Ga naar ''Mijn Account'' & ''Mijn aanvragen''
Stap 3 : In het overzicht vindt u al uw openstaande aanvragen, heeft de aanvraag de status ''Nieuw'' is het nog mogelijk om de aanvraag zelfstandig te annuleren, klik op het prullenbak icoon, achter de desbetreffende aanvraag.![]()
Is uw aanvraag reeds betaald maar nog niet volledig afgerond kunt u contact opnemen voor de eventuele mogelijkheden tot annuleren.