Klantenservice
Nederlands
English
Ga naar reconi.nl
English
Hulp bij inloggen
eHerkenning aanvragen
Wijzigen
Wijzigen voor gebruikers
Wijzigen voor beheerders
Identificeren
Hulp bij inloggen
Ketenmachtigingen
Organisatie zonder KvK nummer
PKIoverheid
PKI Algemene informatie
EH4
Persoonsgebonden certificaat
Beroepsgebonden certificaat
SBR certificaat
Thumbprint
Facturatie
Storingen & Onderhoud
Storingen
Onderhoud
Nieuws
Contact
Contact Chat
Contact Telefonisch
Contact Postadres
Contactformulier
Terug naar start
Klantenservice
Hulp bij inloggen
eHerkenning aanvragen
Wijzigen
Wijzigen voor gebruikers
Wijzigen voor beheerders
Identificeren
Hulp bij inloggen
Ketenmachtigingen
Organisatie zonder KvK nummer
PKIoverheid
PKI Algemene informatie
EH4
Persoonsgebonden certificaat
Beroepsgebonden certificaat
SBR certificaat
Thumbprint
Facturatie
Storingen & Onderhoud
Storingen
Onderhoud
Nieuws
Contact
Contact Chat
Contact Telefonisch
Contact Postadres
Contactformulier
Hulp bij inloggen
Bent u uw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten, of krijgt u een melding tijdens het inloggen? Wij helpen u graag aan een oplossing.
Ik kan niet inloggen met mijn eHerkenningsmiddel, er verschijnt een foutmelding.
Ik ontvang geen verificatiecode per sms.
Wat is mijn gebruikersnaam?
Ik wil mijn wachtwoord herstellen maar ik ontvang geen e-mail in mijn inbox.
Tijdens het inloggen krijg ik de melding "U heeft onvoldoende machtigingen voor deze dienst".
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Ik bezit een inlogmiddel van het juiste betrouwbaarheidsniveau, maar toch lukt het mij niet om in te loggen. Hoe kan dit?
Bij het inloggen krijg ik de melding "De door u ingevoerde gegevens zijn onjuist". Wat moet ik doen?
Ik wil namens mijn eenmanszaak inloggen bij de Belastingdienst, Douane of het UWV.
Hoe werkt het inloggen met eHerkenning bij een dienstverlener?
Aan welke eisen moet mijn wachtwoord voldoen?
Zijn er kosten verbonden aan de SMS berichten die ik van Reconi ontvang?
Waar moet ik inloggen?
Ik wil inloggen, maar de huidige gebruiker is uit dienst/heeft een andere functie. Hoe kan ik nu verder?
Ik bezit een inlogmiddel van het juiste betrouwbaarheidsniveau, maar toch lukt het niet om in te loggen. Hoe kan dit?
Als ik wil inloggen is de knop "Volgende" niet beschikbaar of ik zie een stopteken.
Inloggen op uw aanvraag eHerkenning
Hoe kan ik inloggen met een fiscale eenheid bij Mijn Belastingdienst Zakelijk?