Ik kan niet inloggen met mijn eHerkenningsmiddel, er verschijnt een foutmelding.

Tijdens het inloggen kunnen verschillende foutmeldingen ontstaan. In onderstaand overzicht kunt u nagaan hoe de foutmelding kan worden opgelost.

De door u ingevoerde gegevens zijn onjuist

Heeft u al een bestaand eHerkenningsmiddel?
Controleer dan uw inloggegevens. Voer deze altijd handmatig in.
Probeert u in te loggen op uw aanvraag? Dan heeft u nog geen toegang tot Mijn Reconi. Klik hier om in te loggen op uw aanvraag.

De knop "Volgende is niet beschikbaar".

Indien u niet op de knop "Volgende" kunt klikken tijdens de inlogpoging of u ziet een stopbord, dan zijn de inloggegevens vermoedelijk automatisch ingevuld.
Vul de inloggegevens handmatig in. Daarna kunt u op "Volgende" klikken.

U heeft onvoldoende machtigingen voor deze dienst.

U heeft nog geen rechten om in te loggen bij de dienstverlener die u probeert te benaderen.

Dienstverleners hebben soms meerdere inlogmogelijkheden. Het is daardoor ook mogelijk dat u via een andere weg wel kunt inloggen.

Het kan ook zijn dat u het eHerkenningsmiddel dient uit te breiden met extra machtigingen, zodat u daarna wel bij de gewenste dienstverlener kan inloggen.

Dit kunt u in gang zetten door in te loggen op Mijn Reconi en de stappen op onze website te volgen.

Overige foutmeldingen

Sluit alle internetpagina’s en probeer het nogmaals:

  • Verwijder de cookies
  • Bezoek de website niet vanuit een snelkoppeling; maak gebruik van de originele link
  • Controleer of u beschikt over het juiste betrouwbaarheidsniveau/de juiste machtigingen
  • Controleer uw gebruikersnaam/e-mailadres
  • Controleer uw wachtwoord en vul deze handmatig in (maak geen gebruik van onthouden gegevens)
  • Probeer het met een andere webbrowser (Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox etc.)

Indien u nog steeds niet kunt inloggen neemt u dan contact op met onze helpdesk.