In onderstaand overzicht ziet u enkele voorbeelden van foutmeldingen + de oplossing om het inloggen alsnog mogelijk te maken.
Voor een overzicht van eventuele actuele storingen verwijzen wij u graag naar onze storingspagina
Onderstaand ziet u een overzicht van enkele voorkomende foutmeldingen:
Foutmelding:
''De door u ingevoerde informatie in onjuist. Is de door u ingevoerde gebruikersnaam gelijk aan het e-mailadres waarmee u zich heeft aangemeld bij Reconi? U kunt hier uw wachtwoord resetten.''
Oplossing:
Heeft u al een bestaand eHerkenningsmiddel?
Vermoedelijk heeft u de verkeerde inloggegevens gebruikt, klik op de inlogpagina op ''Volgende'' om opnieuw in te loggen. Wij adviseren u altijd uw inloggegevens handmatig in te voeren.
Probeert u in te loggen op uw aanvraag? Dan heeft u nog geen toegang tot Mijn Reconi. Klik hier om in te loggen op uw aanvraag.
Foutmelding: E-mail link verlopen
Probleem:
Helaas is dit een bekend probleem bij Microsoft. De werkomgeving waar u in werkzaam bent opent uit veiligheidsoverwegingen de link die u heeft ontvangen, hierdoor is deze niet nogmaals te openen.
Oplossing:
Wij adviseren u uw werkomgeving volledig af te sluiten en het wachtwoord herstel proces nogmaals uit te voeren. Als u de link opent buiten uw werkomgeving om zou u geen problemen moeten ervaren.
U heeft onvoldoende machtigingen voor deze dienst.
U heeft nog geen rechten om in te loggen bij de dienstverlener die u probeert te benaderen.
Dienstverleners hebben soms meerdere inlogmogelijkheden. Het is daardoor ook mogelijk dat u via een andere weg wel kunt inloggen.
Het kan ook zijn dat u het eHerkenningsmiddel dient uit te breiden met extra machtigingen, zodat u daarna wel bij de gewenste dienstverlener kan inloggen.
Dit kunt u in gang zetten door in te loggen op Mijn Reconi en de stappen op onze website te volgen.
Overige foutmeldingen
Sluit alle internetpagina’s en probeer het nogmaals:
- Verwijder de cookies
- Bezoek de website niet vanuit een snelkoppeling; maak gebruik van de originele link
- Controleer of u beschikt over het juiste betrouwbaarheidsniveau/de juiste machtigingen
- Controleer uw gebruikersnaam/e-mailadres
- Controleer uw wachtwoord en vul deze handmatig in (maak geen gebruik van onthouden gegevens)
- Probeer het met een andere webbrowser (Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox etc.)
Indien u nog steeds niet kunt inloggen neemt u dan contact op met onze helpdesk.