Bij het inloggen krijg ik de melding "De door u ingevoerde gegevens zijn onjuist". Wat moet ik doen?

Inloggen kan op verschillende manieren, mogelijk heeft u dit niet via de juiste weg geprobeerd. Zie hieronder wat voor u geldt.

Heeft u al een bestaand eHerkenningsmiddel?
Controleer dan uw inloggegevens. Er is mogelijk een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt.
Wij adviseren u ook altijd om alle inloggegevens handmatig in te vullen en niet op te slaan op uw computer.

Heeft u een aanvraag ingediend?
U kunt als nieuwe klant dan nog niet inloggen op Mijn Reconi. Wel kunt u inloggen op uw aanvraag, zodat u deze kunt voortzetten of de status van uw aanvraag kunt inzien.
Klik hier om in te loggen op uw aanvraag.

Mocht de foutmelding blijven voorkomen, neem dan contact op met onze helpdesk.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u op de inlogpagina een nieuwe aanvragen. Inloggen kan op verschillende manieren, mogelijk heeft u dit niet via de juiste weg geprobeerd. Zie hieronder wat voor u geldt.