Het kan voorkomen dat een bevoegd vertegenwoordiger binnen een organisatie verandert. Hieronder ziet u een stapsgewijze uitleg over hoe u dit kunt regelen via Reconi.
Voorwaarden:
- Wie kan de wijziging aanvragen?
De aanvraag om een bevoegd vertegenwoordiger te verwijderen moet worden ingediend door:
• De machtigingenbeheerder van de organisatie, of
• Een andere geregistreerde bevoegd vertegenwoordiger van de organisatie zoals vermeld in het KvK-uittreksel. - Vanuit welk e-mail adres moet de aanvraag worden verstuurd?
De aanvraag moet worden verstuurd vanuit het e-mailadres dat bij Reconi geregistreerd staat voor de machtigingenbeheerder of de bevoegd vertegenwoordiger die de aanvraag indient.
Stappenplan:
1. Voorbereiding van de e-mail:
•Gebruik onderstaande standaard e-mail om uw verzoek in te dienen
Onderwerp: Rol van bevoegd vertegenwoordiger beëindigen
Inhoud van de e-mail:
Organisatienaam: [vul hier de naam van uw organisatie in] |
KvK-nummer: [vul hier het KvK-nummer van uw organisatie in] |
Naam & e-mail adres bevoegd vertegenwoordiger waarvan de rol moet worden beëindigd: |
1. [Naam en e-mail adres van de eerste bevoegd vertegenwoordiger] |
2. [Naam en e-mail adres van de tweede bevoegd vertegenwoordiger, indien van toepassing] |
3. [Naam en e-mail adres van de derde bevoegd vertegenwoordiger, indien van toepassing] |
2. Bijlagen toevoegen aan de email:
- Voeg een volledig en recent uittreksel van de Kamer van Koophandel (KvK) van de organisatie toe. Dit uitreksel mag niet ouder zijn dan 14 dagen.
- Als er op het KvK-uittreksel bij 'bestuurders' een andere organisatie wordt vermeldt, voeg dan ook de (recente) KvK-uittreksels van desbetreffende bovenliggende organisatie(s) toe.
3. Verzenden van de e-mail.
• Stuur de e-mail met de ingevulde gegevens en bijlagen naar validatie@reconi.nl
Controle en Verwerking
Na het verzenden van uw e-mail zal Reconi uw aanvraag controleren en verwerken. Zorg ervoor dat alle informatie correct is ingevuld om vertragingen te voorkomen.