Hoe verleng ik mijn beheerdersmachtigingen?

In dit artikel leest u hoe u uw beheerdersmachtiging(en) kunt verlengen.

Beheerdersmachtigingen kunnen uitsluitend worden verlengd in combinatie met gebruikersmachtigingen.

Bent u zelfstandig bevoegd?
Wanneer u als zelfstandig bevoegd vertegenwoordiger een eHerkenning of een extra machtiging (organisatie) aanvraagt, dan wordt u standaard beheerder voor alle diensten op het door u aangevraagde niveau.

Bent u niet zelfstandig bevoegd?
Om uw beheerdersmachtigingen te verlengen kunt u onderstaande stappen volgen:

  • Log in op Mijn Reconi.
  • Klik op “Mijn Account” en vervolgens op “Mijn Machtigingen”.
  • Onder het overzicht van uw huidige machtigingen klikt u op “Machtigingen Verlengen”.
  • Volg de stappen van het online verlengingsformulier.
  • Bij de stap “machtigingen” kunt u aangeven dat u ook beheerder wilt worden (zie onderstaande afbeelding).
  • Vervolg de rest van de stappen van het verlengingsformulier.

verlengen-beheerder-2-1

Let op: Als uw beheerdersmachtiging reeds is verlopen, dan kunt u deze niet meer verlengen. 
Vraag de beheerdersmachtiging in dit geval opnieuw aan. Door hier te klikken leest u hoe dit moet.