Hoe voeg ik een beheerdersmachtigingen toe aan een bestaand eHerkenningsmiddel

Hoe kan ik beheerder worden?

U kunt beheerder worden door het toevoegen van een nieuwe machtiging of het verlengen van uw bestaande machtiging via Mijn Reconi.

Bent u als zelfstandig bevoegd in de organisatie geregistreerd in het KvK uittreksel zullen de beheerdersmachtigingen automatisch toegevoegd worden tijdens het aanvraagproces.

 
Bij alle andere bevoegdheden kunnen de beheerdermachtigingen kosteloos aan de aanvraag worden toegevoegd door onderstaande stappen te volgen.

1. Log in bij Mijn Reconi.
2. Klik op “Mijn Account” en daarna op “Mijn Machtigingen”.
3. Vervolgens klikt u op ”Extra organisatie/Machtigingen Aanvragen”.
4. Kies in het dropdown menu het gewenste betrouwbaarheidsniveau.
5. Maak een keuze bij ''Organisatie'' en voeg optioneel een nieuw KvK nummer in.
6. Controleer de organisatiegegevens en klik ''Volgende''
7. Controleer de persoonsgegeven en vul indien nodig aan.
8. Selecteer bij onderstaande afbeelding ''Ja'' bij de vraag Wilt u ook (gratis) machtigingenbeheerder worden voor deze organisatie.
9. Doorloop de overige stappen.

Beheerdersmachtigingen toevoegen

Door middel van deze aanpassing verlengd u uw machtiging met de geselecteerde geldigheidsduur. Uw beheerdersmachtigingen ontvangen automatisch de einddatum van de geselecteerde machtiging.

Klik hier voor meer informatie over de beheermodule van Reconi