Hoe voeg ik een beheerdersmachtigingen toe aan een bestaand eHerkenningsmiddel

Hoe kan ik beheerder worden?

U kunt beheerder worden door het toevoegen van een nieuwe machtiging of het verlengen van uw bestaande machtiging via Mijn Reconi.

Bent u als zelfstandig bevoegd bestuurder geregistreerd op het KvK uittreksel van de organisatie waar u een aanvraag voor doet? Dan zullen de beheerdersmachtigingen automatisch toegevoegd worden tijdens het aanvraagproces.

 
Bij alle andere bevoegdheden kunnen de beheerdermachtigingen kosteloos aan de aanvraag worden toegevoegd door onderstaande stappen te volgen.

1. Log in bij Mijn Reconi.
2. Klik op “Mijn Account” en daarna op “Mijn Machtigingen”.
3. Vervolgens klikt u op ”Beheerdersmachtiging toevoegen”:
 
4. Kies in het dropdown menu het gewenste betrouwbaarheidsniveau.
5. Maak een keuze bij ''Organisatie'' en indien gewenst een nieuw KvK nummer in.
6. Controleer de organisatiegegevens en klik ''Volgende''
7. Controleer de persoonsgegevens op juistheid.
8. Selecteer bij onderstaande afbeelding ''Ja'' bij de vraag Wilt u ook (gratis) machtigingenbeheerder worden voor deze organisatie.
9. Doorloop de overige stappen.

Beheerdersmachtigingen toevoegen

Door middel van deze aanpassing verlengt u uw machtiging met de geselecteerde geldigheidsduur. Uw beheerdersmachtigingen ontvangen automatisch de einddatum van de geselecteerde machtiging.

Klik hier voor meer informatie over de beheermodule van Reconi