Hoe voeg ik als beheerder machtigingen of extra organisaties toe aan de eHerkenning van een gebruiker?

In dit artikel leest u hoe u de toegang van een gebruiker binnen uw organisatie uitbreidt. Tevens kunt u door onderstaande stappen te volgen een organisatie aan een gebruiker toevoegen. Hiervoor dient u beheerder te zijn.

1. Log in op Mijn Reconi
2. Klik op ”Beheer” en daarna op ”Machtigingen”.

Ziet u de optie 'beheer' niet staan in Mijn Reconi? Dan bent u geen beheerder. Klik hier voor meer informatie.

3. Vervolgens klikt u onderaan de pagina op ”Machtiging/Organisatie toevoegen aan gebruiker.
4. Selecteer de organisatie waarvoor u de gebruiker wilt machtigen.
5. Controleer het KvK-nummer en klik op ''Volgende''
6. Controleer uw organisatie gegeven en klik op ''Volgende''
7. Selecteer de gewenste machtigingen en geldigheidsduur en klik op ''Volgende''
8. Klik op ''Gebruiker toevoegen'' en selecteer de gewenste gebruiker(s). Indien de gebruiker niet in de lijst voorkomt, kunt u ''Toon niet gekoppelde gebruikers'' aanvinken

Is het na het aanvinken van ''Toon niet gekoppelde gebruikers'' nog niet mogelijk  om de gewenste gebruiker te selecteren dient de gewenste gebruiker eerst gekoppeld te worden. Voor meer informatie over het koppelen van gebruiker verwijzen wij u graag naar de volgende link: https://klantenservice.reconi.nl/hoe-werkt-het-koppelen-binnen-mijn-reconi


9. Heeft u alle gebruikers toegevoegd? Klik op '"Volgende''
10. Vervolg de overige stappen.